piątek, 25 września 2015

takie tam



Coraz cieplej  :)
Kocham Ocean,blekit jego kocham plaze  i choc juz  prawie 10 lat zyje w Australii to ciagle sie nimi rozkoszuje  uwielbiam widoki te  i kazdego dnia  uswiadamiam sobie ze jestem Szczesciara  zyjac  blisko Blekitnego oceanu ktory mam na wyciagniecie reki swej.....  Kocham Uwielbiam i nigdy mi sie nie znudza te widoki :) A samo to,ze  kazdego dnia moge sie przejsc brzegiem plazy  z rana czy wieczora popatrzec na ten piekny blekit oceanu ,posluchac jego szum...... Moj Raj ....Ogolnie jestem
 oceano- lubna  najbardziej na swiecie kocham Ocean,plaze... szczegolnie  te tropiklane klimaty kocham w ktorych zyje na codzien   :) I nie wyobrazam sobie zycia  gdzie indziej zdecydowanie  jestem w RAJU :)





Czas kawkowania z mezem jest najleprzym czasem  spedzonym :)











 Rybka "Barramundi" w sosie pomidorowym z Curry 


I tak calkiem wieczornie  z dobrymi serialamiw Tv i mezusiem obok ;)

Robi sie upalnie z kazdym dniem :) Sezon Plazowanie uwazamy za otwarty  bedzie tylko  az do marca smazing plazing  czyli to co Kochamy najbardziej  :) 
Ciao :*

Kopiowanie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...